Hogyan alakult a 2021-es Zoknis kihívás A minden évben megtartott Zoknis kihívás célja, hogy támogatást nyújtson a Down-szindrómásoknak, felhívja a figyelmet, és megismertesse a széles közönséget ezzel a fogyatékossággal. Mit sikerült elérnünk a 2021-es Zoknis kihívásban: Tájékoztató jellegű weboldalakat hoztunk létre 14 nyelvi változatban, amelyekrecsaknem 470 ezren látogattak el. Nektek is köszönhetően 20 552,90 eurót gyűjtöttünk össze az alábbi szervezetek számára: Down Syndrome International, European Down Syndrome Association, Szlovák Down-szindróma Társaság, amelyek a Down-szindrómásokat és családtagjaikat támogatják. 300 pár vidám zokni formájában anyagi segítséget nyújtottunk 11 szervezetnek, amelyek a Down-szindrómásokat támogatják. Több mint 70 média megjelenésünk volt a Zoknis kihívással és a Down-szindrómásokkal kapcsolatban, amelyekkel összesen 11 233 000 embert értünk el. Létrehoztunk 14 FB eseményt Európa 14 országában. Közzétettünk 95 FB posztot 14 országban. Az Instagramon 118 posztot és történetet tettünk közzé 7 országban. A TikTokon 6 videót, a Twitteren 3 posztot tettünk közzé. A közösségi portálokon több mint 7500 képet osztottak meg a #ZoknisKihivas hashtaggel. Több szervezet, ismert személyiség, sportoló és influencer is részt vett a Zoknis kihívásban. Köszönjük mindenkinek, akik az idén is részt vettek Zoknis kihívásunkban, és így támogatták a Down-szindrómásokat és családjaikat. Bízunk abban, hogy mindez hozzájárul a jobb integrálásukhoz és teljesebb életükhöz.