SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS Hol találom meg a csomagom szállítási állapotát? Rendelésed elküldése után küldünk egy visszaigazoló e-mailt, melyben megtalálod a csomag számát. Szállítási állapotát követheted a futárszolgálat/kézbesítő nyomkövető oldalán. Mennyi idő alatt kerül kézbesítésre csomagom? A szállítási idő attól is függ, melyik terméket rendelted meg. Ideális esetben csomagodat 2-4 munkanapon belül szállítjuk, ha a rendelésben feltüntetett feltételezett szállítási idő nem határozza meg ezt másképp. Milyen szállítási módok között választhatok? A szállítás Csomagküldő- és GLS futárszolgálattal történik, a vásárló által a megrendelés során megadott címre/ átvevőhelyre. Több információt a https://www.dedoles.hu/postakoltseg oldalon találsz. :) Milyen módon tudom kifizetni a vásárlást? Megrendelésedet 2 féle képpen lehet kifizetni – bankkártyával vagy utánvéttel. A kosárban a második lépésben kérjük válaszd ki a kívánt fizetési módot. Online kártyás fizetés: miután létrehoztad a megrendelést, oldalunk átirányít az online fizetési felületre, ahol kifizetheted a rendelést. Ez a leggyorsabb és leghatékonyabb fizetési mód. Kérünk, ne zárd be az oldalunkat a megrendelés befejezése után, mert a fizetési felület működése megszakad. Abban az esetben, ha nem sikerül kifizetned a rendelést, fél órán belül kapsz egy e-mailt olyan hivatkozással, ahol a fizetést megismételheted. Ha ez a kísérlet is sikertelen, ne habozz kapcsolatba lépni velünk, és módosítjuk a rendelésben a fizetési opciót. :) FIGYELMEZTETÉS: Szeretnénk figyelmeztetni, hogy az e-mailben elküldött link az ismételt fizetéshez biztonsági okokból csak 60 percig érvényes. Utánvét: A megrendelt termék vagyis a rendelés összege az átvételkor fizetendő a kézbesítő futárnak/ a csomagküldő átvevőhelyén. Utánvét esetén a pénz kezelésére vonatkozóan kezelési díjat számítunk fel 350 Ft összegben. Mennyibe kerül a postaköltség? Aktuális postaköltség árlistánk ezen a linken található meg: https://www.dedoles.hu/postakoltseg A körülményekből kiindulva, nem kellene fizetnem postaköltséget (rendelési érték meghaladja a 19 000Ft-ot / megváltott kupon), de mégis szerepel a számlán utánvéti kezelési díj. Miért? Az utánvéti díj az általad választott fizetési mód díja, nem felel meg a postaköltségnek. Meg tudom változtatni a dátumot, illetve a szállítási címet, ha a csomag már el volt küldve? Abban az esetben, ha a rendelés még nem került elküldésre ill. még épp nincs feldolgozás alatt, ebben az esetben még a szállítási cím módosítható. Kérünk ez esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A szállítási dátum a rendelés visszaigazolása után már nem módosítható. REGISZTRÁCIÓ ÉS VÁSÁRLÁS MENETE SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS REKLAMÁCIÓ/TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE MÉRETTÁBLÁZAT ÉS INFORMÁCIÓ A TERMÉKEKRŐL SZEMÉLYES ÁTVÉTEL NAGYKERESKEDELMI EGYÜTTMŰKÖDÉS