Csere, visszaküldés és panasz Fontos számunkra vásárlóink elégedettsége, ezért minden nap arra törekszünk, hogy munkánkat a legjobb tudásunk szerint végezzük. Minden igyekezetünk ellenére néha előfordul, hogy nem minden megy simán. Azonban készen állunk az ilyen helyzeteket orvosolni, és ezért vásárlóinknak lehetőségük van a termék cseréjére/visszaküldésére/reklamációjára. A termék cseréjére, visszaküldésére vagy reklamációjára vonatkozó kérelmét az alábbi gombra kattintva nyújthatja be: Alapinformációk: TERMÉKVISSZAKÜLDÉS A termék visszaküldésére vonatkozó kérelmet az online űrlapon keresztül kell benyújtani. A vásárlónak a termék átvételétől számított 100 nap áll rendelkezésére a visszaküldésre. A visszaküldött termék nem lehet viselt és mosott, továbbá tartalmaznia kell az eredeti címkét, és az eredeti csomagolásban kell lennie. Az alsóneműk és a fürdőruhák is visszaküldhetők (a 2. pontban meghatározott feltételek mellett). A női fürdőruháknak rendelkezniük kell az eredeti higiéniai címkével is. A visszaküldési cím az online űrlap kitöltéséhez szolgáló útmutatóban van feltüntetve. A vásárló saját költségén küldi vissza a terméket. A vásárlót e-mailben értesítjük a visszaküldött termék átvételéről és feldolgozásáról. A visszaküldött termék árát a termék megadott visszaküldési címre történő kézbesítésétől számított 14 napon belül visszatérítjük. TEERMÉKCSERE A termék cseréjére vonatkozó kérelmet az online űrlapon keresztül kell benyújtani. A vásárlónak a termék átvételétől számított 100 nap áll rendelkezésére a cserére. A visszaküldött termék nem lehet viselt és mosott, továbbá tartalmaznia kell az eredeti címkét, és az eredeti csomagolásban kell lennie. Az alsóneműk és a fürdőruhák is cserélhetők (a 2. pontban meghatározott feltételek mellett). A női fürdőruháknak rendelkezniük kell az eredeti higiéniai címkével is. A termék cseréjére szolgáló cím az online űrlap kitöltéséhez szolgáló útmutatóban van feltüntetve. A vásárló saját költségén küldi vissza a terméket. A vásárlót e-mailben értesítjük a cserére visszaküldött termék átvételéről és feldolgozásáról. Ezt követően a kért új termék saját költségünkön küldjük el a vásárlónak. A termék cseréjekor számlát küldünk a vásárlónak, de ez csak tájékoztató jellegű, és nem jelenti azt, hogy a vásárlónak újra ki kell fizetnie a terméket. A méretcsere csak egy alkalommal lehetséges. Ha az új méret sem megfelelő, a vásárló a fenti utasításoknak megfelelően visszaküldheti a terméket (lásd: TERMÉKVISSZAKÜLDÉS). REKLAMÁCIÓ A termék reklamációjára vonatkozó kérelmet az online űrlapon keresztül kell benyújtani, és a megadott utasítások szerint eljárni. A reklamáció általában a termék árának visszatérítésével rendeződik a reklamációs kérelem feldolgozását követő 14 napon belül.